Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-11-17

På väg mot mässan

Godmorgon vänner!
Nu är familjen Öijer på väg mot Kista. Ronya slet upp oss i morse och fixade i ordning det mesta medans jag gick runt och sparkade på lite cykelkläder. När jag skulle ta loss pedalerna från crossen så upptäckte jag att vevarna satt fast, vevlagret tog nog en del stryk i Flottsbro... Pedalerna behövde jag till min Bianchi-29:a som jag ska ha vid mörkercyklingen med Kessiakoff i eftermiddag. Den är till salu nu om någon vill ha en svinfin 29:a med full XTR. Ordinarie pris var 65.000 och jag har bara kört en tävling på den och i övrigt använt den sparsamt på grund av landsvägssatsning. Så hör av dig om du är intresserad av en kompetent tävlingshoj i fint skick. Möjlighet att titta på den i samband med mässan finns.
Vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar