Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-12

Den stora rekordslakten

Om ni känner en urinlukt idag så är det antagligen förra veckans tid som stinker, idag pissade jag nämligen på den. Tack vare Öijer-dieten™ lyckades jag kapa nästan tre minuter på förra veckans tid (59:47) och rullade in på Dalatrafiks parkering 56 minuter och 55 sekunder efter att jag lämnat vändplan fem i Bojsenburg. Snittpulsen landade på 84%. Körde inte full fart från start idag utan öppnade spjällen efter ca 13 minuter när jag gick in på det åtta kilometer långa avsnittet med grus. När jag kom ut på asfalten igen så var planen att köra på vilja och positiva mellantider. Eftersom jag under grusavsnittet lyckats hämta in det jag tappat i början så fanns det gott om positiva vibbar och vilja på slutet, att det började duggregna gjorde mig inget.
Men allt gott har ju något ont med sig, för hur ska jag kunna slå denna tid nästa gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar