Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-15

Morgonen och lite siffror..

God morgon!

Blev en senare morgon än vad jag igår räknade med då Ronya bytte arbetspass och började tidigt idag. Så jag lämnar barn på dagis och skola innan jag cyklar till jobbet. Det är lite mycket nu, så jag lär väl springa iväg igen, bjuder på lite statistik istället. För vem älskar inte siffror och topplistor?

Mina topp-5 Youtube-klipp baserat på antal visningar:
1. Skoterspårcykling i +1 och duggregn
2. Jens Westergren cyklar i vatten
3. Fredrik Ericsson på Jungfrubergets tävlingsträning
4. Studded vs normal tires on icy roads
5. Öijers Videoblogg #1 2011-08-05
Skoterspårscyklingen är ju överlägsen etta, men mellan andra och femte plats skiljer det faktiskt bara 8 visningar.

Min blogg har haft 43% fler besökare under septembers första två veckor jämfört med samma period förra året. I Augusti hade jag i genomsnitt 772 helt unika besökare per dag. Riktigt kul faktiskt att så många ändå hittar hit och läser det strunt jag skriver.
De bloggar som genererat flest besök i augusti var:
1. Stizze
2. Wieselblad
3. Adam Steen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar