Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-09-23

Hacia frio hoy

Det var bra kallt idag märkte jag, börjar väl bli dags att gräva fram mina skoöverdrag nu. Tårna är inte direkt jätteglada efter den här behandligen i ungefär sexgradig värme. Det gick skit på pendlingen idag. Trött kropp, trött skalle och trötta ben. Igår tänkte jag att om det skulle kännas skit denna morgon när jag klev upp så skulle jag ta bilen. Tyvärr hann jag ju lämna hemmet och börja cykla innan jag insåg vilken katastrof jag var. Och då var det ju för sent för att ångra sig. Borde nog ha vilat idag, borde nog ha vilat igår... Jaja, snart vänder det väl antar jag.

Skickat från min Sony Ericsson Xperia neo

1 kommentar:

  1. Jaha, när ska du döpa om det här till pendlarbloggen då? :)

    SvaraRadera