Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-26

Bildblogg

Igår bloggade jag utan bilder, så får det givetvis inte gå till. Så idag kompenserar jag er med denna:
Foto: Patrik Elgström
Hittade den på www.bjornfredriksson.se men Jens hade lagt upp den i sin egna blogg också. Den finns givetvis för spridning också på Facebook. Troligtvis årets svenska CX-bild. Svenska mästaren/Cupledaren flyger i sanden. Han ser ju ut att ha full koll på läget....
Min dag idag då... Jo, jag är faktiskt ledig. Var bra sugen på att åka till Bianchi Cycles & Café för den där presslunchen som ju är idag. Men ett möte och den långa resan fick mig att stanna i Falun. Jag ska träna idag, i klubblokalen tänkte jag. Filmar mig själv i detta nu, så ni kanske får se en film från min vardag om en dag eller två. Jag tänkte att om jag filmar så mycket som möjligt så lär jag mig vad som kan fungera och inte. Är det till exempel kul att titta på mig när jag sitter och bloggar, eller ska jag kanske titta in i kameran och prata också? Ska kolla Falu CKs post när jag ändå är i klubblokalen och gå på det där mötet i egenskap av Falu CKs ordförande och CX-nörd. Tänkte trimma av mig håret också, så ni hör ju att det är en himla spännande dag framför mig.
Vet inte varför, men just denna musik kändes rätt passande till dagens inlägg.

1 kommentar: