Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-14

Är väl anmäld till Prestige Cross

Jodå så att, jag anmälde mig till årets tävling igår, Falu CKs Prestige Cross. Och efterfesten. Ja, jävlar ja. I min fantasivärld är jag fortfarande snabb och ser mig själv flyga fram på en sådan där bockstyrd terrängcykel. Men i verkligheten vet jag att jag är långt ifrån snabb just nu. På Finnmarksturen var jag ganska snabb, men det var ju ett tag sedan nu och jag har inte direkt tränat strukturerat sedan dess. Endast två pass på oktobers inledande 13 dagar är inte bra för en träningsprodukt som jag. Jag behöver TIMMAR. Så räkna inte med några stordåd eller fina placeringar i helgen, jag kör för att det (nog) är kul och som utfyllnad av startfältet. Jag minns inte ens när jag satt på en cykelcross senast. Alla kan ju inte vinna...
Ska till jobbet idag. Börjar klockan 10, Ronya blir hemma för VAB med Ebbah och Filip skall till dagis. Ska bli skönt att komma tillbaka till jobbrutinen igen. Även om jag efter idag sedan är ledig sex dagar i följd (träna med mig någon!?). Jag jobbar ju "bara" 85% och har ett sexveckorsschema där jag har en period med sex dagars ledighet. Mitt avtal för Dalatrafikjobbet sträcker sig till nyår, så om DU vill anställa mig så går det bra från 1:a januari.
214 personer är anslutna till Falu CKs sida på Facebook, stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar