Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-19

Lite nytt på sidan

Bakom fliken Övrigt så har jag nu lagt in en länk till Min Youtube-kanal. Så nu kan ni lätt hitta de filmer som jag gjort och lagt upp i bloggen. Kanske någon film jag inte lagt upp i bloggen också. Via min Youtube-kanal kan ni prenumerera på mina filmklipp och också bli vän med mig!
Jag har också uppdaterat länksidan. En väldigt populär del av bloggen. Jag har lagt till och tagit bort lite länkar, inte bara bland cyklsiter. Så kika in där igen och uppdatera er på läget. I vanlig ordning får ni hjälpa mig att hålla ordning där och tipsa om länkar som inte finns med på den sidan.

2 kommentarer:

  1. Jag har många läsare som länkar till mig från "senast uppdaterade" här till höger, men i länkarkivet är jag inte med. Är otroligt tacksam för läsarna jag fått i kölvattnet bakom Öijer ;-)

    SvaraRadera