Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-10

Nu kör vi

Vaknade 09:15 och bestämde mig för att springa Hackmora Bergslopp. Bröderna Steen frågade mig igår, och jag faktiskt glömt bort det eftersom jag varit fokuserad på Sörmland Ultra Marathon som avgjordes igår. Då Ronya fick ett extra arbetspass igår och ungarna hade vattkoppor så blev det att stanna hemma. Eftersom Adam ville åka 09.30 så hann jag bara med en riktig löparuppladdning; ingen mat och toabesök. Ja, och gräva fram mina finaste löparkläder då så klart. Vi åkte nyss förbi Fredrik Ericsson som cyklade med ryggsäck. Han ska kanske också springa alltså. Ett år blev han nog tvåa på det här loppet faktiskt. Inget jag siktar på. Det har blivit nio dagar utan träning nu, men i natt fick jag i alla fall sova. Tror det blev åtta och en halv timme.

1 kommentar: