Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-24

Kallt satan

Stor cykel?

Det här stället har jag haft med i bloggen minst en gång tidigare, säkert fler. Det är så lättfotat och svängande vägar är ju fint.

En krispig söndagsmorgon längs Varpans strand.

Det tar väl ett tag att vänja sig vid att det är minusgrader antar jag. För några enstaka minusgrader var inte så jobbigt förra vintern. Jag var ju ute och åkte skidor även när det var kring -20. Börjar jobbet 11:30 idag så jag har varit ute och rastat hojen igen. Hellre lite träning än ingen träning. I alla fall när familjen ändå inte är hemma. Jag gillar ju att vara ute och cykla även om det är vinter. Det enda negativa är väl egentligen att jag måste tina innan jag ställer mig i duschen för att undvika den värsta temperaturchocken.
Tänkte försöka skaka ihop en videoblogg någon dag framöver. Men det blir ju inte så jäkla intressant om jag jobbar 8½ timme av dagen, så jag håller lite på den karamellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar