Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-08

Inbjudan spezial

Fick en sådan där inbjudan med posten idag. Cykelrelaterat denna gång och det gäller en presslunch på nya Bianchi Café & Cycles i Stockholm, som öppnar i slutet av månaden. En sak som var lite unikt med denna inbjudan var att min bloggadress stod på kuvertet. Undrar om inbjudan kommit fram om de bara skrivit bloggadressen och inget annat. Tror ni posten skulle levererat då? Borde helt klart testas. 

6 kommentarer:

  1. Min inbjudan verkar ha kommit bort i posten. Eller så skrev de bara min bloggadress.

    SvaraRadera
  2. Du hinner väl ändå inte cykla ner till Stockholm, så du lika gärna vidarebefordra den till mig.

    SvaraRadera
  3. Bianchi o grimaldi är vedervärdiga i vilket fall som helst.

    SvaraRadera
  4. Bara att gratulera Henrik, hoppas jag får en liknande i min post inom kort. Den 8:e kaptenen verkar ha vurpat hårt på en Bianchi varav hans enormt felaktiga kommentar.

    Mvh
    Fritz / Cykelbloggar

    SvaraRadera
  5. Jag får nog ringa Posten för min inbjudan har inte heller kommit..
    /J

    SvaraRadera
  6. +1 på Tille och mollo. Mitt ombud hör av sig !! :)

    SvaraRadera