Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-18

Cykeln återlämnad

Nu är Isaks cykel hemma hos sin rätta ägare igen. Jag fick ju tyvärr inte så mycket tid med den som jag hoppats i helgen så något omdöme får ni inte. Stort tack för lånet Isak!
Det blev en liten uppgradering av kedjan då de inte hade någon Tiagra/105-kedja för 9-delat på Cykel och Fjäll. Dom hade faktiskt bara en enda kedja för 9-delat kvar när jag var där vid öppningstid i morse, och det var en Dura Ace. Hoppas den håller nu då när Isak ska ut på distanspass...
Jag tänkte också sticka ut ett par timmar nu faktiskt. Inte så långt eller länge, men något behöver benen och skallen för att bli bättre. Barnen skall ju hämtas från dagis klockan 15, så i god tid innan det behöver jag vara hemma. Tänkte mig lite grusväg och lite backar, sånt är ju bara för trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar