Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-10-28

Kombinationsblogg

Funderade ett tag på om jag skulle göra en 'På bussen mot jobbet'-blogg, men kände att det kunde bli en smula långtråkigt.
Hade i morse fått för mig att det var fredag och jag skulle börja jobba 11.30. Lämnade därför barnen på dagis i lugn och ro, kom hem och insåg att det nog var torsdag idag. Kollade schemat och såg att jag börjar 10. Då var klockan 9.22 och jag skulle hinna med 9.37-bussen från stan. Men det gick ju bra. Tur att jag tränat cykel i 10 år så att jag nu hinner med bussen. Jag visste väl att alla år med hårt slit skulle löna sig i slutändan.

Vi kör en frågestund/önskemål om innehåll idag. Ställ era frågor i detta inlägg så svarar jag senare idag. Och vill ni se mer av något i bloggen så föreslå det så ska jag ta upp det med redaktionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar