Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-14

Wild and crazy..

Jag och Ronya är rätt trötta figurer här hemma.
Dagens pissväder och mörker har ju inte gjort saken lättare. Hon har studerat en massa timmar och jag har försökt hålla humöret och lägenheten uppe. Risken fanns att det skulle bli en skit-tråkig grå pissdag. Som bara rinner iväg.
Så vi bestämde oss för att bli lite farliga.
Pälsade på ungarna och satte dom i vagnen.
Gick förbi Lidl och Hemköp här i närheten där vi brukar handla. Och gick till "den tredje butiken", ICA Supermarket.
Jäklar vilket äventyr det var.

Nu ska jag tvinga i Ronya lite chips och sedan ska vi sova.

Jag bjuder på detta recept för att hålla liv i långvariga förhållanden. Det är annars risk för att man fastnar i samma beteendemönster och vanor. Men inte här inte. Wild and crazy är vårt motto!

6 kommentarer:

  1. Häftigt, vad blir det nästa gång? Coop?

    Ska komma ihåg det om jag hamnar i ett långvarigt förhållande. (men kommer aldrig handla på lidl)

    SvaraRadera
  2. Om du aldrig handlar på Lidl kommer du gå miste om mycket. Det är ju ett paradis för cyklister, massor av billigt godis. Och Nougat Pillows.

    SvaraRadera
  3. Är du en fiiiider?

    SvaraRadera
  4. Henkan, City Gross! Där har ni ett äventyr!

    SvaraRadera
  5. Vi tänkte på det. Men kände att det nog var att ta ut svängarna lite för mycket..

    SvaraRadera