Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-18

Dagens första.

Nu har ni varit duktiga som orkat vänta så här länge, utan att klaga.
Jag tog morgonpasset här hemma. Sen tycker jag det har rullat på. Marathonpass i tvättstugan avklarat. Nu ska jag bara vika lite och lägga in allt på rätt plats här hemma. Ska försöka ta mig en matpaus nu. Det känns som om det behövs.

Vädret har varit toppen idag 1-2 plusgrader och regn/snöblandat regn. Perfekt träningsväder med andra ord. Min kropp behöver inte vila(från träning), min kropp behöver fostras. Straffas, helt enkelt. Jag har nog gått och blivit lat(are). Så nu ska latmasken drivas ut.

Nu ska Filip tydligen ha min dator. Han ska se på bysssar på youtube. Vem vet, det kanske kan bli en liten Bussmicke av honom.

1 kommentar:

  1. Är det Münchenbussarna?? Annars rekommenderar jag dem. :-)

    SvaraRadera