Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-25

Inte för att skryta, men...

...bloggen tog nytt besöksrekord igår.
Sexhundrasextiosju (sexa, sexa och sjua(667)) unika besökare. Jag tycker att det känns rätt okej.

Svenska Cykeldagarna var mycket inspirerande, för en nörd som mig. Efter att ha pratat runt med många andra cykelnördar på olika nivåer så har jag bestämt mig för att börja jobba lite på ett av mina projekt som legat vilande i skallen. Siktar på 2010, så har jag gott om tid på mig för att ordna med allt.

Nu ska jag återgå till ett annat projekt, tvättstugan.

3 kommentarer:

  1. Ojdå, många de.

    När får vi reda på ditt projekt då? Innan 2010? Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Hur många bjöd jag på genom att länka måntro?

    //prylbloggarn

    SvaraRadera
  3. Det var nog en 2-3 stycken iaf..

    SvaraRadera