Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-21

Det var väl typiskt...


Efter en genomtänkt, välplanerad och perfekt utförd razzia mot vindsförrådet kom jag tillbaka med EN handske. Jag fann den i en, i övrigt, tom hjulväska. Trots att en hjulväska är en hjulväska och saknar bra gömställen, så letade jag nog igenom denna hjulväska tre gånger. För någon annanstans fanns inte Den andra handsken..
Är detta någon form av straff från högre makter? För det hade varit bättre att inte hitta någon handske alls. Då hade jag bara kunnat konstatera att dom var borta. Nu spenderade jag många minuter och mycket energi på att, utan positivt resultat, hitta Nummer två.
Jag kan ju inte gärna köra med olika handskar på händerna i helgen...
Ska jag ge upp Tvåan, eller ska jag försöka klämma in några extra letarminuter imorgon?

Den måste ju finnas där uppe, någonstans. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar