Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-30

Sista CX-duschen.


Jag är naken, iskall och stolt. Rätt slut som står här och bloggar istället för att först duscha.
Jag tog starten idag (eller fick, beroende på hur man ser det, och vem man frågar...). Sen njöt jag. Emil varvade mig på sitt sista varv. Darvell blev tvåa och nilsson trea. Jens fyra, Fredrik femma och Karlsson sexa. I och med detta vann Darvell totalt.

Cyklade bitvis med en klump i halsen idag. Tack alla för ert stöd!

4 kommentarer:

  1. Gött jobbat pöjkvasker!

    Har kört många pass kring Skatås på min XC racer. Fast idag vart jag åskådare med Glögg i termosen.

    Du gjorde en hyffsad insats trots att Emil manglade er alla.

    SvaraRadera
  2. Grymt, gött att du tog starten som du skrev så du inte ljög. :) Hade velat vara där idag men gottat mig istället.

    SvaraRadera
  3. vallaväck funkar bra på limmet.
    Jag är fortfarande mest stolt över att jag tippade rätt på resultaten på topp tre på sm.Att det också skulle bli annan slutställning på söndan fyllde jag ju i med också-Jag älskar o ha rätt :)

    SvaraRadera
  4. Tråkigt att du slutar med CX

    SvaraRadera