Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-17

Det är slut.

Kroppen är slut. Eller så är jag det. Kroppen och jag är två olika väsen, som ni säkert förstår.
Jag försökte plåga kroppen idag. Men den svarar inte längre på tilltal. Det känns som en blandning mellan infektion i kroppen, motivationsbrist och överträning. Har ju kört varannan dag vila och varannan dag träning några dagar. Så benen borde vara pigga när jag väl sticker ut och tränar.
Men kanske är det så enkelt att jag bara behöver mer sömn. Och ännu mera sömn. Och bra sparring. Det som kan lösa alla knutar är givetvis ett redigt distanspass.
Mitt cyklande känns faktiskt väldigt värdelöst nu för tiden, fungerar inte alls som jag vill. Men jag fortsätter att banka huvudet i väggen ett par veckor till.
CX.
Det tar givetvis emot att behöva erkänna detta, men det är skit. Om jag har en enorm tur, så är det skiten innan en fantastisk form. Så passa er!

4 kommentarer:

  1. Ordet Överträning, säger de dig något?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag nämnde det också i inlägget. Har provat på överträning light en gång i tiden. Gör det ogärna igen.
    Men nu har jag tränat så lite under lång tid att jag tror inte att det är överträning.
    Jag är snarare småbarnsföräldrig.

    SvaraRadera
  3. Men vafan! Jag sa ju åt dig att gå och lägga dig i tid!

    SvaraRadera