Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-27

Koma.

Nu är jag där igen. Kvällskoma. Och jag som har allt kvar att göra. Bromsarna ligger och skrattar åt mig i sina påsar. Däcken är inte limmade, och det bästa av allt. Jag saknar lim att limma skiten med. Kom på det nu, att jag nog inte hade lim. Jag har bara tänkt limma, inte tänkt på vad som behövs.
Har en öppnad tub och Oscar säger att han har en oöppnad. Då kan jag iaf limma ett av hjulen.
Ah. Och vet ni vad? Mitt framhjul saknar en eker. När jag skulle åka hem från Jönköping så såg jag att en ekerjävel gått av. Nu är det torsdag kväll och imorgon åker vi. Får köra träningshjulet istället. Men det suger ju också för då lär jag limma fast tävlingsdäck på det. Och sedan limma om igen någon gång?
Jag ogillar att jag sätter mig själv i den här situationen, framförhållning någon?

Nu går jag och fixar bromsarna. Så har jag iaf det gjort. Och limmar väl kanske ett däck också då. Ååååh!
Sug.

1 kommentar:

  1. Ja men hur ska du ha det med limmet?
    Ska jag ta med det och lägga det bland din packning så du kan bli lika cool som Davva?

    SvaraRadera