Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-28

Katastrof.

Limmade däck i afton, som sagt. Det blev en katastrof. Ostrechade Dugast. Ostrechade Dugast har en storlek av ungefär 24". Lim överallt. Speciellt på däcksidan... Det ska ju ligga mellan fälgen och däcket. Men. Som sagt, katastrof. Det var min sämsta däcklimning någonsin, man kunde ju kanske tro att jag skulle blivit lite rutinerad med åren. Men icke. Om däcken inte ramlar av imorgon kommer jag vara glad.

Äter godis nu. På Butiken här i kvarteret kunde dom ta betalt. Ser fram mot morgondagen. Ska bli ladd som fan. Regn, regn, regn och tre grader varmt. Tiptop.

Morsan och Lasse håller koll på Idol på hög volym.
Butiken hade inte vörtbröd med russin, är vörtbröd utan russin verkligen riktigt vörtbröd?
Får trösta mig med Gifflar med saffransmak.
Nu ska jag kladda lite. Och försöka att somna innan ett.

3 kommentarer:

  1. oj, lät inte lika fint. Säg till om du vill låna ett hjul.

    Vörtbröd utan russin inget riktigt vörtbröd nej. Gott är det med riktigt vörtbröd.

    SvaraRadera
  2. Tack för erbjudandet. Men hjulen rullar nog fint. Det ser bara förjävligt ut. Får snabba mig att värma i leran så ni slipper se däcksidorna.. :)

    SvaraRadera
  3. förr löste avfettning däcklim fint

    SvaraRadera