Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-15

Trött cyklist.

Har nattat småttingarna nu.
Stortjejerna sitter på vardagsrumsgolvet och spelar Yatzy i mörkret..
Inne hos Filip lyckades jag börja spontanblöda näsblod, sådant är alltid spännande. Mitt i allt bläddrande i leksakskatalogen lyckades jag somna också. Men Filip var ju givetvis klarvaken och såg till att jag skötte mina uppgifter väl.
När jag gav upp på honom så tog jag över Ebbah så Ronya kunde leka med Emily. Har precis lagt ner Ebbah i hennes säng. Lättaste barnet på kvällarna. Tuffaste på natten dock.

Kanske, kanske behöver min kropp sova lite extra mycket. Kanske, kanske skulle jag slippa vara dålig på träningarna då. Kanske, kanske ska jag gå och lägga mig snart.
Men först nattpanpizza eller nattglass? Eller nattmarzipanlimpa kanske?
Svåra val vi ställs inför här i livet.

Jens och jag är inte längre i olika hemliga klubbar. Han avslöjade sin hemlis i efermiddags, så vi är bästisar igen. Av en händelse ramlade ett mejl med ett hemligt projekt in i min inkorg i kväll.

Glöm nu inte bort att bänka er vid datorerna klockan 15 imorgon. Eller fem i tre för att vara säkra på att inte missa starten.
www.vt4.be/superprestigelive.php

Kanske en nattpizza med glass som efterätt? Och sedan marzipanlimpan, för jag blir alltid så sugen på något sött efter maten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar