Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-27

Uppskattad..

Tjejerna kom hem.
Maten var klar.
Bordet var dukat.
Dom hade ätit ute.
Filip spottade ut det mesta.

Härligt.
Nu gör jag gröt som han ska äta. Tjejerna får äta senare, när dom kommer hem. Igen. Dom var nämligen bara hemma en snabbis innan dom drog vidare till bok-kväll på skolan. Ebbah stannade dock. Bok-kväll för ettor innebär gala. Alla var tydligen finklädda från topp till tå och vissa hade smink enligt rapporterna. Jag och Ronya hade dock andra tankar om bok-kväll på skolan så Emily fick ha vanliga kläder på sig. Stackarn.

Kom på, igår, att jag saknar vintercykel. Ringde Samuel på Stevens, får se om det löser sig. Annars får jag lösa något själv.
Den här skulle bli rätt fin som vinterhoj, vit som snö och allt. Färgen heter Actic White, blir inte mycket bättre än så.

1 kommentar:

  1. Vintercykelpimp vil jag säga!!!
    Försökte hitta lite priser på stevens cyklar men lyckades inte, tips?
    Går det att köpa ramset?
    Kör hårt i helgen!

    //p

    SvaraRadera