Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-20

Bilen på affär'n


Här skulle vi(Filip) kunna slå ihjäl någon timme. Emily är på balett. Jag och småttingarna dödar tid.
Men vi har inte bara haft tråkigt.. Filip har voltat ur vagnen och landat på pannan. Också lyckades han nästan springa ut i vägen, för han hamnade framför ett par vid utgången ur affären. Trots många intensiva försök släppte dom inte förbi mig. Idioter. Väl ute började han springa mot vägen, och jag med. Tur att jag fortfarande är snabbast.
Undrar vad paret, vars hälar jag manglade med vagnen, tänkte på egentligen. Ett litet barn hamnar framför dom, och dom fortsatte bara gå mot vägen.. Trodde dom att han bara skulle ut för en nypa luft, och sedan gå in igen?
Jag blev nästan förbannad, och det händer inte ofta. Men mest blev jag rädd, givetvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar