Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-11

3nat.


I morse skrev Jens och frågade vad jag hade tränat idag. Jag frågade om han inte menade vad jag tränat igår, men han skrev då stolt att han menade idag. Och sedan berättade han givetvis att han lämnat in bilen och sedan tränat på LIVI.
Jens hade kört fem intervaller, nu har jag varit ute och kört sju intervaller av samma sort. Plus en vända i Serparna. Sug på den du Jens.

Ändringen av sittställningen som jag gjorde förra veckan gör nu att jag sitter som en gud på cykeln. Det och att kroppen börjar svara på träningarna igen, gör mig hoppfull inför Jönköping. Ett bra resultat där känns inte längre avlägset.
Med bra menar jag bättre än jag gjort hittills i cupen.

Imorgon är det träningstävling, igen. Klockan 16 på Lugnet. Kommer du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar