Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-09

Cross-news

Jag vann båda träningstävlingheaten idag.
Det kändes ganska kontrollerat och intensiteten var relativ låg.
När jag cyklade till Lugnet kände jag av tre dagars intervaller. I onsdags cyklade jag också. Så nu har det blivit fem dagar i rad med träning, varav fyra bra träningsdagar.
Peter, Jens och jag avslutade med att springa underbacken. Jag klämde till med en seger också där och tog nytt personbästa på 2.32.2.

Nilsson har kört världscupen i cyclocross i klassen herrar U23, han blev 25:a, 3.23 efter grymme Philipp Walsleben, Tyskland.
Darvell går i mål om en liten stund. Om han har en riktigt grym dag kanske han också kan bli 25:a.
För att läsa mer om U23-tävlingen och se bilder där också Nilsson är med så kolla
Cyclingnews.com.

1 kommentar:

  1. du skulle ju varit med på världscupen du med! Fan, springa uppför underbacken är ju bättre träning än rullskidor på myr ju!

    SvaraRadera