Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-11-07

Ute i friska luften.


Filip och jag är ute på uppdrag. Hemligt uppdrag givetvis.
Det ska tydligen vara nyttigt med frisk luft och sån skit.

I någon lokal vid gruvan finns en våg som visar tusendels gram. Jag vägde allt jag hittade när jag praoade där. Att äga en sådan våg skulle vara både kul och farligt.
Varje gång man filade på någon cykeldel skulle man se att det gav något.
Jag funderar på om jag ska fråga snällt om jag får väga mina blivande hjul där. Om vågen klarar sådan belastning.
Eller så skiter jag i det.
Eller väga delarna bara?
Nä, någon måtta får det vara.

Nu är Darvell och Nilsson i crossland. Hoppas verkligen att det går bra på tävlingarna, det vore grymt.

3 kommentarer:

  1. Vad ska dom köra för tävlingar?

    SvaraRadera
  2. 9/11 världscupen i Pijnacker, Holland
    11/11 Jaarmarkt Cross i Niel, Belgien
    16/11 Superprestige Cyclocross i Gavere, Belgien

    SvaraRadera
  3. Vill med väga på en sådan våg. Då kan jag få reda på vad mina nylonskruv egentligen väger.

    Hoppas med det går bra för Darvell och Nilsson, hoppas de fastnar på film med så man kan se på nathan spear sen. :)

    SvaraRadera