Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-11-18

Kör vi adventskalender även denna vinter?

Förra året hade min adventskalender i bloggen priser till ett värde av ca: 45.000:- och en bra bit över 800 deltagare. Visst kan vi slå det i år? För det behöver jag företag som är intresserade av att skänka priser, synas här på bloggen och dessutom göra bloggläsare glada till jul.

Min förhoppning är att vi likt förra året kan generera en vinnare och ett pris varje tävlingsdag. Beroende på antal priser så kan det bli en tävling i veckan, en tävling var tredje dag, en tävling varannan dag eller förhoppningsvis en ny tävling varje dag.

Företagare och folk som känner företagare: Finns det intresse hos er att sponsra denna tävling med priser?
Jag fixar:
- Tävling med tresiffrigt (eller når vi fyrsiffrigt i år?) antal tävlande
- Tävlingsadministration
- Marknadsföring för både tävlingen och er produkt
- Ni får synas i bloggen med logga och länk inför, under och efter avslutad tävling
- Ni får synas i nyhetsbrevet (distribueras till 848 adresser) med länk inför, under och efter avslutad tävling
- Ni får synas exklusivt under den dag då priset från er skall tävlas ut

Ni fixar:
- Ett fint pris

Vid intresse: mejla mig henrikoijer@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar