Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-11

Zwift och chokladbollar!


Hej och god morgon på dig!

Det drar ihop sig allt mer. Gjorde ett till pass igår kväll på Zwift, det kändes sådär skulle jag väl kunna erkänna. Det är inte alltid det är tiptop och igår var en sådan dag. Idag ska jag vila och hoppas att det gör susen inför lördagen tillsammans med ett väckningspass imorgon. Det och lite god sömn. Har faktiskt fortsatt problem med ryggen också vilket säkerligen bidrar till att känslan inte riktigt är på topp. Men det är långt till lördag morgon, cirka 48 timmar åtminstone och jag vet att mycket kan hända på kort tid. 

Inget Le Peloton för mig idag alltså.

Vi såg till att säkerställa att energiintaget åtminstone ligger på en hög nivå. Frida och jag gjorde chokladbollar efter att vi hade lagat middagen. Bra kamrat i köket den där Frida.

Jag väljer att stanna här. Vi hörs imorgon igen, ha en fin dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar