Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-23

Dag tre med samma visa


Hej och god morgon! 

Dag 3 som jag vaknar med feber nu. Tre Ipren om dagen med lite feberfrossa däremellan. Bilden ovan tog jag igår när jag vid lunchtid hade fått frossa igen, då passade det fint att sitta ute i växthuset och jobba lite. OBS Trocadero i glaset. 

Eftermiddagen fick spenderas med lite kaninletande då Kiwi lyckades rymma igår. Efter lite lirkande så fick vi ut henne från under grannens förråd. 

Kvällen ägnades åt lite självmedicinering. Lyckades för en gångs skull med att inte göra kladdkakan torr.

Annars hände det väl inte allt för mycket. Hade COVID precis som dom senaste dagarna. Klockan visar dock på att natten var bra för återhämtningen och stressnivåerna är lägre igen. Är kanske Iprenen som gör nytta. 


Ni får ha det bra så hörs vi imorgon igen! 


Även om du inte tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar