Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-24

COVID-bloggen dag 4


Hej och god morgon!

Dag 4 nu med COVID som närmaste sällskap. Hade en febervarm natt men har vaknat utan feber för första gången sedan natten till söndag. Igår var febern så dryg att den inte ens gick ner med Ipren. Kanske var det sista rycket för febern och att jag nu får vara feberfri framöver? 

Har lite hosta också, men inte jättemycket. Halsen har jag känt av, lite sådär bara att den gjort sig till känna men igår fick jag lite mer ont i halsen mot eftermiddagen/kvällen. Lock för öronen och huvudvärk mellan Ipren-vågorna också. 

Ja, då vet ni ungefär hur jag har det. Slipper jag febern så är det ju skönt så. 

Hade tänkt skriva om något annat än mitt sjukläge imorgon, så håll ut så hörs vi då igen. Hoj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar