Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-18

Lite sliten och dags för Le Peloton!




Hej och god morgon på dig! 

Idag blev det en sådan där tidig morgon igen då det ska köras Le Peloton. Kände mig inte speciellt pigg på pendlingen igår så det blir spännande att se hur kroppen svarar idag. Jag är i alla fall vaken och ska komma iväg, det är alltid en start.

Bra med pendlingen för att få in träningstiden i schemat tycker jag. Det blev fyra timmar i tisdags, två timmar igår och så blir det någonstans runt tre timmar idag. På det här viset är det som jag samlar ihop mycket av min träningstid. 

Ha det gott så hörs vi imorgon igen. Jag behöver rulla här, hoj! 


Om du tyckte att detta var intressant så kan du också följa mig via följande kanaler:

Köper ni cykelkläder via min affiliate-länk hos Siroko så får ni 10% rabatt på alla priser, även dom cykelkläder som redan är till nedsatt pris: https://srko.co/henrikoijer (länken ger automatiskt omräknade priser, ingen kod eller annat behöver anges)
Om ni vill köpa cykelhjälm och glasögon så har jag en rabattrabattkodkod hos Limar som ger dig 30% rabatt, ange: LIMAR30OIJER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar