Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-04

Hur långt är det egentligen mellan jobbet och hemmet...?





Hej och god morgon på dig! 

Igår blev det en omväg hem från jobbet, via Djurås, Leksand och Sågmyra. Så jag fick faktiskt ihop 95 kilometer på kvällen och tillsammans med morgoncyklingen så blev det över fyra timmars trampande igår. 

Det var gnetigt igår och energinivåerna var ganska låga. Men efter att ha ätit dagens andra powerbar i Ullvi och sedan sett till att dricka med jämna mellanrum hela vägen hem så klarade jag slutet ganska bra ändå. 

Klarade mig nästan helt från regnet men det var blött på vägen nästan hela rundan. 

Kom hem, tvättade cykeln i sällskap med myggen, duschade av mig och sedan var det läggdags. För nu är det dags för nästa cykelrunda, Le Peloton Falun. 

Ni får ha en fantastisk torsdag så ska jag rulla iväg här. Vi hörs igen imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar