Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2022-08-21

Åh, nej... jag är sjuk?!

Hej och god morgon på dig! 

Ja, idag har jag vaknat upp sjuk. Kände att det var något lurt igår, sen mot kvällen var jag säker på att jag var på väg att bli sjuk och i natt vaknade jag med hög feber. Så nu blir det ett gäng vilodagar helt plötsligt. Jag har annars lyckas ducka COVID och alla andra sjukdomar i 2½ år nu vilket jag är glad över. Så nu får jag ta en liten sjukdomstid så hoppas jag att det går över snart igen. 


Gårdagen spenderades mestadels i bilen, vi tittade på hus med potential och billiga fastigheter. Huset nederst ser kanske inte mycket ut för världen men det är ett fullt fungerande hus med högsta bud 425000. Insidan är mer inbjudande än utsidan så med lite färg så skiner det nog upp igen. 
Mina bilder blev inte riktigt lika säljande som mäklarnas bilder kanske men med en aning mer verklighetsskildring. 

Vi lyckades hitta ett bra kantarellställe och kunde fylla ett par påsar. 

Det blev ett stopp i Rättvik också för en Rättviksglass. Fint som glass! 

Ja nä... Fint väder idag och Vueltan på TV senare. Nej, att vara sjuk är inte det bästa som finns. Vi hörs snart igen, hoj! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar