Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-28

Kom igen så kör vi ettor, det blir kul!

Den där känslan när man genomfört ett pass med ettor...

Hej och god morgon på er!

Ja, igår körde jag ju ettor som ni kanske har förstått redan. Det blev tio stycken enminutsintervaller med två minuters vila.  Väldigt jobbigt. 445 watt var Zwift inställt på och det var vad jag höll också. 175 i vilan. Första ettan gick väl okej även om jag tyckte att det var lite väl jobbigt. Men från andra ettan så var det inga vackra tankar i huvudet. Fy för katten så jobbigt det är med ettor. Illamående blev jag också, så något gjorde jag ju rätt.

Ett skönt pass att kunna lägga bakom sig men nu är jag igång också med ettorna!

Avrundar inlägget med dagens höjdpunkt, en ny vlog!


Kul att du ville läsa mitt blogginlägg, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar