Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-20

Från gubbsur till nöjd på en timme


Hej och god dag!

Tänkte testa kompiskampen idag, alltså en maxtjuga. Överskattade dock min förmåga, rostade benen och tappade huvudet. Så nu vet jag i alla fall att jag är lite svagare än jag trodde när jag vaknade... Får göra ett nytt försök. Hade egentligen en tanke på intervaller men bestämde mig i morse för att köra en maxtjuga. Kanske var ett dumt beslut men jag vill köra en maxtjuga i november så varför inte idag liksom.

Då det gäller att anpassa sig för att överleva så planerade jag om och körde 2x20 min till jobbet istället. Snittpulsen i intervallerna blev ca 87%, eller 167 och 168 slag i minuten. Bra pass!

Genomförda träningar är bra träningar och vips så var jag inte gubbsur längre. Känns ju alltid bra efter att man har fått flåsa en stund.

Kul att du ville läsa mitt blogginlägg, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

2 kommentarer: