Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-14

Storbritanniens nya bancykel

Foto: JAMES CHEADLE

Hej och god morgon på er!

Igår så publicerade jag ett inlägg men Facebook lät mig inte dela med mig av länken, missade ni det inlägget så kan ni läsa det här. Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Dock fortfarande ont i ryggen. Tänkte ta en vilodag idag så får vi se om det hjälper något.

Såg denna Hope/Lotus-cykel här om dagen och det är Storbritanniens nya bancykel som dom tagit fram inför OS. Jag gillar hur man tänker nytt här och istället för att göra ramen och gaffeln så smal som möjligt så har man resonerat att cyklistens ben ändå tar så mycket vind att man kan sätta gaffeln och bakstagen i linje med benen och på så vis göra den mer aerodynamisk. Blir spännande att se om den blir en succé, cool är den i alla fall!
Vill ni läsa mer om cykeln så kan ni läsa det hos Hope: https://www.hopetech.com/news/hbt-launches/


Kul att du ville läsa mitt blogginlägg, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar