Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-15

Jobbpendling


Hej och god... lunch?!

Ni kanske inte läser på lunchtid men jag skriver en snabbis nu i alla fall. Det blev ju inget inlägg i morse...

Något jag istället gjorde i morse var att cykla till jobbet. Tidigare har jag ju upplevt mig fri på cykeln då jag inte haft ont i ryggen när jag cyklat men alltid annars. Nu hade jag dock ont i ryggen under hela cyklingen så det blev ju ett litet helvete det där. Idag ville jag faktiskt bara komma fram så att jag skulle få kliva av igen. Så ryggen är inte bra än. Men kanske snart?

Facebook har fortfarande en blockering på bloggen. Ingen förändring där. Igår så trimmade jag dock bloggen lite så jag hoppas att ni märker att den laddas snabbare nu. Om ni upplever några problem med min sida så får ni väldigt gärna tipsa mig.

Såg i mitt flöde igår att Arkéa-Samsic byter till Canyon-cyklar. På bilden ovan syns Warren Barguil's cykel. Riktigt snygg om ni frågar mig. En klar fördel att vara nationsmästare för Frankrike om man vill ha en snygg cykel. Försök få till en snygg mästarlackning med blått och gult ni.. Nu när Katusha-Alpecin lägger ner så håller Canyon alltså i det med tre herrproffslag då man också sponsrar Movistar och Corendon-Circus. På damsidan håller man laget Canyon-SRAM med hojar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar