Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-22

Cykla hit och cykla dit


Hej och god morgon hörrni!

Vill meddela att det körs distans på söndag klockan 10, samling på Stora torget. Kom, det blir kul. Fart efter kamrat och blir vi många eller har olika förväntningar så kan vi dela upp oss i fler grupper.

Igår hade vi APT på jobbet och därav att jag jobbade till åtta på kvällen, något som sker fyra gånger per år. Min chef berättade då om hans första vinter på jobbet när han mötte mig i cykelkläder när det var -20 grader ute. Det gäller ju att göra avtryck. Det verkade dock vara svalt intresse hos kollegorna av att cykla till årets julfest...

Till och från jobbet cyklade jag i alla fall igår. Först med Le Peloton-gänget och sedan vidare till Borlänge. Och efter jobbet så cyklade jag också hem. Det blir relativt mycket träning nu och november ser ut att hamna på en träningsmängd i paritet med den största månadsdosen i år. Tanken är ändå att öka senare i vinter. Det går bra nu. Som ni ser på nedersta bilden ovan så säger också Garmin att jag ligger på en optimal nivå så jag tänkte fortsätta på den inslagna vägen

Hur går det för dig, har du kommit igång bra med vinterträningen, har du blivit sjuk eller väntar du med cyklingen ett tag?

Kul att du ville läsa mitt blogginlägg, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar