Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-21

Le Peloton och väggen



Hej och god morgon från Café Backa!

Idag var jag mer eller mindre tvungen att stanna till här, caféet ligger ca 50 meter från mitt jobb och idag behövde jag fylla på innan jobbet. Gick i princip i väggen på väg hit. Tydligen så behövde jag få i mig mer än en Nocco och en påse PowerBar Powergel shots innan jag körde Le Peloton. Vem hade kunnat ana det...

Körde Le Peloton i morse och hade väl inte riktigt dom diamantben som jag hade senast. Idag kände jag mig snarare sliten och benen var inte alls med på noterna. Kapaciteten är nog helt okej men jag är inte tillräckligt fräsch i kroppen bara. Lite mer sömn och en bättre frukost hade nog inte skadat.

Det är givetvis kul ändå att få köra skiten ur sig med andra innan jobbet och vi var ett hyfsat gäng som skitade ner oss på blöta grusvägar. Första sträckan började bra men jag tappade på slutet. Andra sträckan är mer kuperad och den kändes bra. På tredje sträckan så kände jag att jag inte riktigt räckte till så jag vände efter en stund för att istället rulla till jobbet.

En toppenstart på dagen och jag är redo att jobba till åtta i kväll. Sen blir det cykling hem också. Timmarna ska in.







Dagens data:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar