Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-17

Jag gör mitt bästa



Hej och god morgon!

Bilderna ovan är från en liten turné som tjejerna och jag gjorde igår. Först till Bjursås en sväng och sedan så styrde vi till caféet i Sågmyra för en mysig fika. Bra prat i bilen, lite kvalitetstid och hästspaningar.

På kvällen så färdades jag i internetcykelvärlden en stund:

Bara jag nere i källaren, alla andra sov. Där var jag och mina tankar, mjölksyran, hjärtat som försökte förse resten av kroppen med syrerikt blod och så var det dom där 90 övriga cyklisterna som ställde upp i samma race. Alltid skönt att kunna ta till ett race när det går emot lite. Då kan man liksom koppla bort hjärnan något och bara köra. Försökte komma loss, var också loss i några kilometer, försökte spräcka fältet, lyckades inte gå med när två stycken pep iväg på slutet men vann spurten om tredjeplats. Alltid något men storformen känns långt borta. Tålamod tålamod. Det är bara november än.

Klockan ville uppdatera min FTP till 282 watt efter loppet, i våras låg den på 341 watt. Det finns förbättringspotential!

Kul att du ville läsa mitt blogginlägg, du kan också följa mig via följande kanaler:
YouTube
Instagram
Facebook
Twitter

Vi hörs, hej!

1 kommentar:

  1. Jag fick också ett wake up call när jag skulle köra FTP-test här om kvällen. Började för hårt och hade tänkt köra ett riktigt 60 min test men det blev inte längre än 20 minuter sen körde jag vanliga intervaller resten. Fick dock hyfsad koll på tröskeln men den var inte något att hurra över, värre än jag trodde =)

    SvaraRadera