Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-11-30

Sol, cykling och träningsminuter

Hej och god morgon på er!

Igår så fick jag se solen igen, det var inte igår. Soltimmarna i november har verkligen lyst med sin frånvaro, så att säga. Men igår såg jag solen, idag får jag se solen och om prognosen stämmer så kan jag få se solen imorgon och sedan på måndag igen. Bara att tanka soltimmar nu då för sedan ser det ut att bli grått igen.

Typiskt svenskt att prata om vädret. Men med denna långa solfrånvaro som vi haft så är det svårt att låta bli.

En bild från gårdagens jobbmöte. Blå himmel och sol!

Gårdagen bestod annars av en massa flängande och fixande. Hann precis hem för att skjutsa Filip till hockeyn, sedan hämtade jag Frida, vi åkte och handlade sedan hämtade vi Ebbah på ridningen, kom hem och hann precis göra klart maten innan Filip skulle hämtas igen. Sedan middag. Efter middagen så städade jag lite, körde Zwift och sedan skulle barn i säng och jag fortsatte att plocka här hemma.

Linda kom med barnen lagom till läggdags. Imorgon fyller Linda år och på onsdag så fyller Frida år. Så idag ska vi fira x2.

Gårdagens Zwiftande bestod i ett ZHR Hare & Hounds Race. Alltså ett handikapp-race där A-klassen ska jaga B-klassen som jagar C-klassen som jagar D-klassen. Svinkul och perfekt om man vill köra kring tröskel. Vanliga race tenderar ju att bli mer polariserade med en mix av lugnt och stenhårt. Jag krämade kanske ur lite mer i början och tog det aningen lugnt på slutet. Försökte mig på en spurt men blev slagen med 2 hundradelar av Peter Eriksson från Umeå.

Totalt i november så har jag nu tränat 2167 minuter. Alltså 36 timmar och 7 minuter. Det är en riktigt bra månad för mig, endast slaget i år av april med 2302 minuter. Ska träna idag också, men det blir inte 135 minuter. Supernöjd med starten på vinterträningen så här långt! Om sju träningstimmar så passerar jag även förra årets träningsmängd.


Sista chansen nu att se senaste vloggen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar