Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-04

Trimmat Wattbiken +ANNAT

Så här såg min Wattbike Atom ut igår morse. Med tempopinnar för att hålla i när jag tränar och för att kunna hålla dator +ANNAT på plats framför en när jag cyklar.

Nu gjorde jag såhär med min cykel igår. Bort med tempopinnarna/datorhållaren. Egentligen av två anledningar. Dels blir tempogrejerna lite i vägen om man gillar att hålla uppe på styret ibland. Jag har ju egentligen inget intresse av tempocykling på det viset, så jag behöver inte heller träna på min tempoställning. En annan orsak är att när jag har tempopinnarna med datorn framför cykeln så tar dom lite vind från fläkten. Så nu ska jag testa detta. Mycket renare blev det! Datorn ska få stå på något annat framför mig istället.

Efter en tidig lunch så tog Linda och jag barnen på bio. Spiderman var filmen vi skulle se men det blev lite för otäckt för Frida 4 år, så hon och Linda fick avvika dom sista 20-25 minuterna.

Efter bion och en liten mellis så åkte vi till bandyplanen för att utnyttja tiden för allmänhetens åkning på Lugnet. Frida hade nya skridskor och skulle öva på att åka skridskor.

På kvällen blev det lite åkning i den lokala pulkabacken.

Om man börjar här uppe...

...så kan man sluta ända här nere.

Det blev alltså en dag med lite cykelfix och aktiviteter med barnen efter det. En toppendag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar