Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-14

Körde slut på mig


Hej och god kväll!

Sitter på bussen på väg hem från jobbet nu, laddar mentalt för att åka skidor i ett par timmar om allt går som det ska. Hoppas att spåren på sjön fortfarande är okej trots lite snöfall och att det gått någon dag sedan det spårades.

Körde mig trött igår på Zwift annars. Det var alltså inte Frida på bilden ovan som körde slut på mig i morse utan det lyckades jag med på egen hand. Två timmar och 20 minuter på 267 watt och en snittpuls på 81% av max blev riktigt jobbigt. Bra övning ändå och nu vet jag lite mer om gränser jag vill flytta. Så himla kul grej det här med Zwift ändå!


Tänkte göra säsongspremiär på vloggen också så in och prenumerera på Youtube-kanalen nu innan det blir försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar