Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-18

Igår gick det bra!


Hej och god morgon, kära cykelvänner!

Nu sitter jag på en buss igen och är på väg till jobbet. Ungefär samma lika som det brukar vara alltså. Idag ska jag åka till Skåne efter jobbet, det ska bli najs. Får ju några timmar på tåget, så då tänkte jag faktiskt klippa ihop den där vloggen från min kyliga distans och vad jag hade på mig samt några tips för att klara kylan.

Igår kväll/natt så körde jag ett Zwift-race. En massa varv på vulkanbanan med den där korta backen upp i vulkanen som största utmaning. Precis som i förrgår så tappade jag uppkopplingen även igår. Men det var bara två kortare tapp och det var vid två bra tillfällen när det gick lugnt i klungan. Dessutom i början av racet bara så jag kunde fokusera på rätt saker sen. Platt bana och stor klunga till en början, den blev dock mindre och mindre för varje varv som gick Vi blev knappa 20 som spurtade om segern, jag drog igång spurten något tidigt så även om den var helt okej så kroknade jag lite på slutet. Fick ändå en pokal på min profil hos Zwiftpower.com.
Efter det loppet så anmälde jag mig till ett annat race där jag körde 20 minuter stabilt och fint (318 watt). Som en intervall. Sedan var jag klar och färdig och kunde med skakiga ben (se min instagram-story) kliva av.

Nöjd och glad med det passet, vi hörs lite senare igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar