Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-13

Stennäsets vinterstadion


Hej och god morgon!

Igår jobbade jag vilodag och vi spenderade förmiddagen på isen vid Gullnäsgården. Där finns förutom skidspåren som jag skrev om här om dagen, en plogad skridskoplan och nu även en skridskobana. Fint värre! Barnen åkte skridskor och testade längdskidor, Linda tränade längdskidor och jag tog några bilder. Någon ska ju göra det också.

Om man vill kan man ju också ta ett dopp i isvaken också och avrunda med lite bastu.

På eftermiddagen så åkte barnen i pulkabacken också, så dom fick en riktigt fin vinterdag. Idag har det börjat snöa så det går nog sådär om man vill åka skridskor och även längdskidor blir ju något tyngre. Men pulkabacken är ju öppen!

Vi får se vad vi gör med denna dag. Jag ska i alla fall träna något på Zwift/Wattbiken senare idag. Kör lite mer spontant denna vecka eftersom jag precis varit sjuk. Lite mer känna efter-träning, helt enkelt. Nästa vecka (alltså imorgon) går jag in på ordinarie träningsprogram igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar