Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-05

Men vad f-n...

Hej och god förmiddag!

Vet inte vad jag gjort för något ont, men nu har jag feber igen. Har fått en hosta som irriterar då och då men i övrigt känner jag mig frisk. Hade faktiskt planer på att cykla idag men tog tempen för att vara på säkra sidan. Blev uppriktigt förvånad över att se att jag hade 38.4. Kände mig som sagt inte ens sjuk. Drygt värre.

Det viktiga är kanske att jag ändå känner mig bra. Det finns hopp!

Istället för att cykla så får vi hitta på något annat att göra idag. Har ni några goda förslag?


Ska vi prata om vädret istället? Nej, just det. Grått, plusgrader och blött...

Återkommer inom kort med något mer positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar