Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-26

Ganska bra känsla men svagt huvud

Hej och god eftermiddag!

Idag var det dags för januariomgången av Kompiskampen, nu skulle jag leverera ett resultat att skryta med på internet. Å så kliver jag av när det blir jobbigt?!? Pannben noll komma noll.

Känslan inledningsvis var ändå ganska bra och jag var pepp på att leverera. I december så körde jag på 340 watt och idag gick jag ut på 350. Men med dålig syratålighet och pannben av skumgummi så stannade jag efter dryga 14 minuter med 349 snittwatt. Blir så trött på mig själv. Nu måste jag ju göra om det här igen innan månaden är slut...

Det känns ju i alla fall som om jag har en höjning i mig. Ska bara styra ihop det hela också.

Internetcykling. Men avataren orkade alltså inte idag..

Nocco till frukosten och allt..

Eftermiddagen bjöd på barnkalas och innan det så spelade Filip innebandymatch.

Nu ska vi göra jättemycket tacos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar