Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-01-31

Tagga match!

Hej och god morgon, kära cykelvänner!

Ny dag med nya möjligheter och idag ska jag köra cykelmatch i källaren. Eller ja, matchen är egentligen mot mig själv då det är 20 minuter full gas på Wattbiken som gäller. Dags att ro hem Kompiskampen nu. Håller ni tummarna? Eventuellt så kan det bli en vlog på spektaklet också.

Igår var jag för första gången på väldigt länge med på rid-onsdag. Ebbah var taggad och räknade med att galoppera för första gången men det blev inte denna gång. Kanske nästa. Jag tog en mobilbild på en katt och filmade Ebbah lite på beställning. En härlig del av min onsdag.

I övrigt så var det ju vilodag igår så jag har inget träningsrelaterat för mig själv att rapportera om.

Vi hörs snart igen och då har jag ett resultat från kompiskampen att skriva om. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar