Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-19

Reality check på Le Peloton


Idag var jag väldigt långt ifrån bäst. Jag var ganska långt från näst bäst eller tredje bäst också. Kände redan innan vi körde igång på allvar att det skulle bli jobbigt idag och det blev det också. Skönt med en väckarklocka och återkoppling från verklig cykling. Första gången jag cyklade utomhus på två veckor faktiskt, måste bli mer av den varan...

Nu ska jag ila iväg till jobb, så ni får nöja er med detta för nu. Hörs igen ikväll!

Morgonens träning:

2 kommentarer:

  1. Oerhört imponerande att du ger dig ut okristligt tidigt i minusgrader och snö för att köra skiten ur dig. Hoppas du får mycket fika på jobbet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det blev faktiskt en pistagebulle som en vänlig kollega bjöd på eftersom jag har namnsdag idag.

      Radera