Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-01-14

Maxtestfredag

Hej och godmorgon!

Det har varit lite si och så med motivationen och träningsförutsättningarna på sistone, men igår fick jag i alla fall tillfälle att se någon annan plåga sig. Det var Linda som körde ett maxtest i den Öijerska cykelkällaren.

Egentligen har det väl inte varit några större problem med min motivation, men jag är kanske mer motiverad att ta i jättemycket än jag är att genomföra kontrollerade pass. Dessutom så har tiden och den allmänna orken varit lite kass.


Kampen om Jerringpriset går vidare, Jenny Rissveds är nu en av fem återstående kandidater till att vinna. Ny röstomgång alltså så lägg er röst på den ni tycker är bäst. Till exempel Jenny Rissveds.



Här har vi nu alla ätit frukost och Linda tyckte sig se ett vildsvin utanför fönstret i morse. Spåren ser lite sviniga ut så det där får jag kolla upp nu när jag snart ska ut för att fylla på med fågelmaten åt fåglarna och alla andra djur som vill ha.

Vädret ser ut att bjuda på soligt och kallt väder idag, vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar